Comarch chce walczyć z Allegro. Trwają testy nowej platformy zakupowej

Janusz Filipiak, prezes Comarch fot. Mateusz Kaleta/LoveKraków.pl

Comarch pod koniec marca rozszerzył trwające obecnie na platformie zakupowej wszystko.pl testy portalu. Dotychczas dostęp do serwisu miała tylko testowa grupa klientów (ok. siedem tys. pracowników grupy kapitałowej Comarch).

Teraz możliwość poruszania się po platformie i przetestowania m.in. procesu robienia zakupów mają też sprzedawcy zarejestrowani i zweryfikowani na wszystko.pl.

Testy to ostatni etap przed zbliżającą się premierą konsumencką wszystko.pl, która planowana jest w czerwcu 2023 roku. Od grudnia 2022 roku portal testują pracownicy Comarch, którzy robią zakupy i dzielą się opiniami co do działania rozwijanego marketplace.

Do tej pory sprzedawcy mogli po zarejestrowaniu i zweryfikowaniu konta dodawać oferty, przyjmować zamówienia czy zarządzać sprzedażą z poziomu wybranego narzędzia do integracji. Nie mieli jednak możliwości zobaczenia platformy z perspektywy klienta.

Ostatni etap przed premierą

Od 29 marca wszystko.pl udostępnił wersję beta platformy. Sprzedający posiadający konto na marketplace Comarchu zyskali dostęp do widoku portalu: widzą aktualną budowę i szatę graficzną strony głównej, mogą testować wyszukiwarkę czy robić zakupy. Nowe warunki dotyczą zarówno aktualnych sprzedawców, jak i tych, którzy dopiero zarejestrują się podczas testów na wszystko.pl i zweryfikują konto.

– Zachęcamy też wszystkich sprzedawców do aktywnego uczestnictwa w testach i dodawania ofert w swoich kategoriach – mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor platformy. – Z wszystko.pl współpracę podjęło już kilka tysięcy firm, które na bieżąco wystawiają swoją ofertę i przygotowują sklepy przed premierą.

Testy, które potrwają do czerwcowej premiery, to ostatni moment dla przedsiębiorców e-commerce, by sprawdzić nowy marketplace i przygotować swoje oferty przed uruchomieniem portalu w pełnej wersji.

– Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że obecne to wersja beta i jeszcze nie wszystko działa idealnie – mówi Mariola Barzyk-Libura. – Tak czy inaczej dzięki opiniom i zgłoszeniom użytkowników na bieżąco wdrażamy poprawki i dokładamy nowe funkcjonalności ważne z punktu widzenia kupującego i sprzedawcy – dodaje.

News will be here