Inteligentne lustra w Bonarce wyświetlą twoją wymarzoną reklamę

fot. materiały prasowe

Bonarka to jedna z nielicznych galerii handlowych, która wykorzystuje inteligentne lustra reklamowe WiseGlass. 20 takich luster zainstalowano w łazienkach w Bonarce. To rozwiązanie wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji.

Technologia WiseGlass pozwala na zastosowanie tzw. targetowania możliwego wcześniej jedynie w przestrzeni wirtualnej. System specjalnych czujników rozpoznaje podstawowe cechy fizyczne odbiorców reklamy (wiek, płeć, odczuwane emocje) i automatycznie dostosowuje do nich treści wyświetlane na tafli lustra.

- Bonarka pomimo pandemii dynamicznie się rozwija i szuka nowych kanałów komunikacji z klientami. Bardzo chętnie sięga przy tym po nowinki technologiczne. Inteligentne lustra WiseGlass uzupełniają system reklamowy centrum, który wykorzystuje także inne nowoczesne rozwiązania, np. takie jak iPostery - mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Bonarki.

- Jednym ze środków realizujących cele naszych klientów jest analityka reklamy, która w wydaniu WiseGlass oparta jest o sztuczną inteligencję. Rozwijając sieć składającą się z inteligentnych luster reklamowych wybieramy współpracę z podmiotami zorientowanymi na rozwój i nowoczesność. Dlatego w Bonarce zainstalowaliśmy nasze najnowocześniejsze nośniki, wyświetlające spersonalizowane reklamy konkretnemu odbiorcy w momencie pozyskania jego uwagi - tłumaczy Waldemar Bieniek, prezes firmy WiseGlass.

News will be here