Korporacje promują Kraków na ŚDM

fot. materiały prasowe

Światowe Dni Młodzieży to czas, w którym prowadzenie korporacyjnej działalności jest niezwykle utrudnione. Mimo to, niektóre z przedsiębiorstw postanowiły dostosować się do okoliczności i docenić obecność pielgrzymów w Krakowie. Tak zrobiła firma Luxoft, która powitała przybyłych okolicznościowym napisem.

W ramach spontanicznej akcji Luxoft z setek kartek samoprzylepnych stworzył powitanie: „Welcomes You To Krakow”, które pojawiło się na piątym i szóstym piętrze biurowca Quattro Five przy al. Bora-Komorowskiego 25.

Istotna promocja miasta

Jak mówi Łukasz Macuda, dyrektor regionalny Luxoft w Krakowie, miejsce, w którym pojawił się napis nie jest przypadkowe, ponieważ jest to ważny punkt komunikacyjny miasta i lokalizacja jednego z parkingów dla autokarów z pielgrzymami. Zaznaczył też, że napis udowadnia, że Kraków jest otwarty na gości z całego świata.

– W naszym biurze pracują reprezentanci 25 narodowości. Wielokulturowość i otwartość, charakterystyczne dla ŚDM, to dla nas istotna część życia. Sami codziennie przekonujemy się, że w Krakowie warto pracować, żyć i się bawić. Chcemy zostawić w oczach gości, wraz z innymi mieszkańcami, dobry obraz gościnnego miasta – mówi Łukasz Macuda.

Jest praca również da obcokrajowców

Z wizyty pielgrzymów korzysta też firma Amway Business Centre Europie, która rozwiesiła na mieście okolicznościowe plakaty. W ramach kampanii „Why not stay? Find job that inspires”, chcą zachęcić pielgrzymów i gości do podjęcia pracy w Polsce. Pracownicy centrum wykorzystują w pracy 15 języków. Plakaty pojawiły się w 10 punktach Krakowa.