Mobile Trends Conference 2018 za nami. Poznajcie najlepsze projekty i kampanie mobilne 2017 roku

W dniach 1-2 marca w Krakowie odbyła się siódma edycja konferencji Mobile Trends. W spotkaniach poświęconych spotkaniom ekspertów i pasjonatów branży mobilnej, wzięło udział 400 uczestników i ponad 20 prelegentów z całej Polski. Pierwszego dnia konferencji w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie, odbyło się uroczyste ogłoszenie zwycięzców Mobile Trends Awards 2017 – najlepszych projektów i kampanii mobilnych minionego roku.

Bartłomiej Sobczak najlepszym prelegentem #MTC2018

W tym roku konferencja trwała dwa dni bez podziału na bloki tematyczne. Organizatorzy kierowali się zasadą, że kluczem do sukcesu jest szeroka wiedza oraz możliwość kooperacji pomiędzy różnorodnymi zespołami. Tym samym w czasie konferencji wystąpili prelegenci omawiający zagadnienia z kilku obszarów branży mobile. Kto okazał się najlepszy?

Zdecydowanym faworytem podczas konferencji okazał się  Bartłomiej Sobczak, który opowiadał o tym, z jakimi problemami zderza się Empik w obszarze mobile i jakie w związku z tym widzi możliwości. Warto dodać, że był to jego debiutancki występ, a zdobył największą ilość pozytywnych głosów (średnia 4,72/5,00). Było to jednocześnie najlepsze występienie całej konferencji.

Drugie miejsce pod względem głosów podsumowanych w aplikacji konferencyjnej zdobył Roman Łoziński. Otrzymał ocenę 4,62/5,00. Założyciel agencji Think ECO, wykładowca Szkoły Strategii Marki i współtwórca Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR, mówił o tym, czego branża mobilna może nauczyć się od reklamowej. Wskazał, gdzie szukać oryginalnych pomysłów i inspiracji do wykorzystania w mobile.

Trzecie miejsce zajął Krzysztof Marzec (DevaGroup) ze średnią głosów 4,57. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics zebrał dane i przypadki, które zobrazowały jak ważnym elementem strategii jest mobile. Pokazał jak w praktyczny sposób wykorzystać go do zwiększania sprzedaży i zasięgów.

X-kom, Tymbark, mBank i Filmweb wyróżnieni

W czasie uroczystej gali w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie przyznano nagrody Mobile Trends Awards. Nagrody MTA trafiły do zwycięzców w dziesięciu kategoriach. Kapituła konkursowa, złożona z ekspertów branży mobile i IT, wyłoniła najlepsze projekty i kampanie. Zwycięzcami zostali m.in.: Politechnika Warszawska, Diabdis, x-kom czy Tymbark.

W konkursie liczyły się również głosy internautów, którzy wybierali swoich faworytów drogą online. Byli to kolejno: mBank za aplikację mobilną mBank PL w wersji 3.0, Rossmann SDP za aplikację Rossmann PL oraz Filmweb za mobilną wersję strony www.filmweb.pl.

Lista wszystkich zwycięzców dostępna jest na stronie:
https://2018.mobiletrends.pl/mta/glosowanie.

News will be here