Nauczą pracodawców komunikacji z zespołem

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

Jak skutecznie komunikować się i negocjować w firmie? To pytanie zostanie postawione przed uczestnikami tegorocznej Akademii Przedsiębiorcy. Zdaniem większości pracowników to właśnie dobra komunikacja jest podstawą zwiększenia efektywności w firmie. Bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców odbędą się 5 i 6 grudnia w Krakowie i Katowicach.

Hasłem tegorocznego wydarzenia będzie „Sukces w biznesie? Umiejętność komunikowania się to podstawa”. Na przedsiębiorców czekają prelekcje i warsztaty. Znaczna część spotkania zostanie poświęcona skutecznej komunikacji i negocjacjom w firmie. Na potrzebę poruszenia takiej tematyki wskazuje raport „Efektywność biznesowa zaczyna się od komunikacji wewnętrznej”, w którym 71% pracowników uważa, że kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa jest partnerska komunikacja całego zespołu.

Pogodzić dwie wartości

Barbara Bartkowiak, prezes zarządu Polfund Funduszu Poręczeń Kredytowych S.A. zapewnia, że nie jest przypadkiem, że w tym roku Akademia Przedsiębiorcy zostanie poświęcona komunikacji w firmach. – W dzisiejszym, coraz bardziej pędzącym świecie liczy się nie tylko szybkość komunikacji, ale też jej jakość i właśnie o efektywnych sposobach pogodzenia tych dwóch wartości z korzyścią dla rozwoju firmy będziemy rozmawiać z uczestnikami konferencji – zapowiada.

W czasie Akademii Przedsiębiorcy pojawi się Robert Krool, Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Gość opowie zgromadzonym o swoich doświadczeniach związanych z własną firmą i o skutecznej komunikacji z pracownikami.

Skuteczny leasing

Firma BZ WBK Leasing poruszy tematykę pozacenowych aspektów, istotnych przy zawieraniu umów leasingu. – Przypominamy, że zawierając umowę na kilka lat warto zwrócić uwagę na prawa i obowiązki, które mamy – zwłaszcza gdy zmaterializują się nieprzewidziane zdarzenia losowe, jak np. kolizja. Uczestnicy spotkań Akademii Przedsiębiorcy dowiedzą się ponadto, na co zwrócić uwagę podczas negocjacji cen i warunków dostaw środków trwałych – informuje Damian Skrobała, zastępca dyrektora sprzedaży w BZ WBK Leasing.

W ubiegłym roku w konferencjach wzięło udział około 2,5 tysiąca przedsiębiorców.