Nowa platforma zakupowa. Comarch podał datę udostępnienia portalu

fot. Krzysztof Kalinowski

29 czerwca zostanie udostępniona dla wszystkich platforma zakupowa wszystko.pl. Comarch podkreśla, że atutem dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania.

Od kilku miesięcy trwały testy nowej platformy zakupowej. Funkcje sprawdzali pracownicy z Comarchu. Okazało się, że od momentu wdrożenia wersji beta do docelowej platformy miną równo dwa miesiące.

– Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę – mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.

Portal oficjalnie ruszy 29 czerwca, później pojawi się aplikacja. – Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – twierdzi Mariola Barzyk-Libura.

11 tys. sprzedawców

Do tej pory zarejestrowanych jest 11 tys. sprzedawców. Comarch zapowiada, że w dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert. Krakowska firma nadal jednak zachęca do dołączenia do serwisu jeszcze przed oficjalną premierą.

Zgodnie z komunikatem firmy, sprzedawcy mogą liczyć na 0% prowizji od sprzedaży, bezpłatne wystawianie ofert i utrzymanie konta, indywidualnego opiekun konta czy darmowe metody promocji produktów.