29 czerwca zostanie udostępniona dla wszystkich platforma zakupowa wszystko.pl. Comarch podkreśla, że atutem dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania.
Od kilku miesięcy trwały testy nowej platformy zakupowej. Funkcje sprawdzali pracownicy z Comarchu. Okazało się, że od momentu wdrożenia wersji beta do docelowej platformy miną równo dwa miesiące.
– Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę – mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.
Portal oficjalnie ruszy 29 czerwca, później pojawi się aplikacja. – Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – twierdzi Mariola Barzyk-Libura.
11 tys. sprzedawców
Do tej pory zarejestrowanych jest 11 tys. sprzedawców. Comarch zapowiada, że w dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert. Krakowska firma nadal jednak zachęca do dołączenia do serwisu jeszcze przed oficjalną premierą.
Zgodnie z komunikatem firmy, sprzedawcy mogą liczyć na 0% prowizji od sprzedaży, bezpłatne wystawianie ofert i utrzymanie konta, indywidualnego opiekun konta czy darmowe metody promocji produktów.