Pasta-Masta – odważne zmiany i szybki rozwój sieci restauracji

Pasta-Masta to nowatorska sieć restauracji, której główną koncepcją są ręcznie robione makarony. Firma powstała w 2015 r. skupiając się początkowo na własnych makaronach i sosach, a także dodatkach tj. desery, kanapki, zupy-kremy. Ideą było stworzenie sieci lokali, które przygotowują szybko wysokiej jakości posiłki w możliwie najlepszej cenie. Nie miał być to jednak Fast-food, ponieważ dania powstają „na świeżo”, przy wykorzystaniu sposobu szybkiej realizacji zamówień. Docelową grupą klientów była młodzież (uczniowie, studenci) oraz osoby do 35-40 roku życia.

W celu zapewnienia wysokiej, a przede wszystkim powtarzalnej jakości, opracowano jednolity sposób produkcji i dostawy żywności do lokali. Dzięki temu każdego dnia Pasta-Masta serwuje świeże dania, gotowane chwilę przed tym, zanim otwieramy lokale.

W chwili obecnej Pasta-Masta to nie tylko ręcznie robione makarony, ale także lasagne, panini, włoska pizza, sałatki oraz lunche/obiady. Wprowadzanie nowych dań do oferty pozwoliło na dotarcie do nowych grup klientów. Wynikało to przede wszystkim z większego zainteresowania samych klientów, jak i możliwości kuchni. Pod koniec 2018 r. skupiono się na nowych grupach klientów, jakimi są firmy, grupy pracownicze, korporacje, szkoły oraz instytucje zainteresowane stałym cateringiem. Potwierdzeniem jakości naszych dań jest stała współpraca z kilkoma szkołami w Krakowie, w której uczniowie codziennie mają inny zestaw obiadowy do wyboru.

W sierpniu 2018 r. wprowadzono nowy plan finansowania oraz zarządzania, dzięki któremu przeznaczono środki na rozwój oraz przebudowę struktur firmy. Powstały m.in. działy: biuro kontroli regionalnej oraz biuro marketingu. Powiększono liczbę pracowników na kuchni oraz zakupiono nowe maszyny. Przeznaczono dodatkowe środki na odświeżenie samych restauracji. Zatrudniono dodatkowych dostawców w związku ze zwiększającą się sprzedażą on-line. Nowe inwestycje to także współpraca z nowymi partnerami biznesowymi oraz mediami.

Na dzień dzisiejszy sieć składa się z 6 lokali w Krakowie oraz 1 w Katowicach. W 2019 planowana jest dynamiczna ekspansja. W Krakowie będą to kolejne 4 lokale położone w nowych strefach miasta. W Warszawie przewidziana jest nowa centrala oraz 2 lokale.

Dzięki zmianie zarządzania kapitałem od września 2018 r. do końca listopada zanotowano wzrost przychodu firmy o blisko 20%. Zwiększona została sprzedaż zarówno online, jak i bezpośrednio w restauracjach. Wraz z wprowadzaniem nowych pozycji do menu, pojawia się duże zainteresowanie oraz stałe zamówienia na „nowości”.

Pasta-Masta wkracza w 2019 r. w okres przemyślanych decyzji i świeżych pomysłów, które mają służyć podtrzymaniu obecnej jakości i standardu oferowanych usług gastronomicznych.

www.pasta-masta.pl

kontakt@pasta-masta.pl

News will be here