Marka należąca do polskiej grupy LPP zapowiedziała otwarcie dwukrotnie większego sklepu w centrum handlowym Serenada.
Nowe otwarcie sklepu zostało zaplanowane na 29 stycznia. Powierzchnia Sinsay zwiększy się dwukrotnie – do ponad 800 mkw. W ofercie, obok odzieży dla całej rodziny, pojawią się elementy wyposażanie wnętrz, akcesoria dla zwierząt, a także kosmetyki do pielęgnacji i makijażu.
– Cieszymy się, że Sinsay rozwija się razem z nami, bo to marka, którą nasi klienci bardzo cenią za modny asortyment i przystępne ceny. Jesteśmy przekonani, że nowe, przestronne wnętrze oraz większa dostępność kolekcji sprawią, że zakupy będą jeszcze przyjemniejsze i wygodniejsze. To kolejny krok w rozwoju Serenady, dzięki któremu klienci znajdą u nas wszystko, czego potrzebują – od codziennej mody po wyjątkowe okazje – mówi Iwona Sitko, dyrektor centrum Serenada.
W Krakowie marka, która zadebiutowała w 2013 roku, posiada siedem z ponad 500 dostępnych w całym kraju sklepów. Firma podaje, że zatrudnia ok. 21,5 tysiąca osób.
LPP zadowolone z 2024 roku
Grupa, do której należą takie marki, jak Reserved, Mohito, House, Cropp i wspomniany Sinsay, poinformowała, że w trzecim kwartale zeszłego roku wypracowała 5,2 mld zł przychodu, notując tym samym wzrost o blisko 19,8 proc. w porównaniu z takim samym okresem w roku 2023. Zysk netto wyniósł 577 mln zł. Jak podaje firma w raporcie o blisko 36 proc. r/r zwiększyła się sprzedaż za pośrednictwem Internetu. Główną siłą napędową są aplikacje dedykowane każdej z marek.
W tym roku spółka zamierza podwoić liczbę sklepów marki Sinsay, otworzyć ok. 100 salonów pozostałych marek oraz zadebiutować na dwóch nowych rynkach zagranicznych – Albanii oraz Kosowie.