Wawel Service oddaje nie tylko kolejny etap inwestycji Piasta Park, ale też pomaga

W naszym DNA jest pomaganie potrzebującym - deklaruje odważnie Prezes Grupy Wawel Service, Katarzyna Wilk. W trakcie odbiorów etapu III inwestycji Piasta Park rozmawiamy o tym, dlaczego dziś deweloperka to działalność, która wymaga empatii.

Zbiórki pieniędzy dla krakowskich szpitali, akcja wsparcia lokalnych przedszkoli, pomoc osobom potrzebującym i finansowanie sportowców. Z Prezes Wawel Service, rozmawiamy o tym, dlaczego dziś deweloperka to biznes, który wymaga wrażliwości.

Rozmawiamy zaraz po rozpoczęciu oddania do użytku kolejnych etapów Piasta Park, inwestycji Wawel Service w Mistrzejowicach. Nowi mieszkańcy już rozpoczęli odbiory kluczy?

Cieszymy się niezmiernie, że przyszli mieszkańcy mogą odebrać klucze inwestycji Piasta Park III już teraz. Udało nam zakończyć inwestycję, aż 8 miesięcy wcześniej, dlatego już od października przyszli mieszkańcy mogli odbierać swoje wymarzone M.

Poprzednie etapy inwestycji przy Osiedlu Piastów charakteryzowały się atrakcyjnym połączeniem dostępności do komunikacji z centrum i bliskością natury. Podobnie będzie i tym razem?

Tak, całość inwestycji położona jest blisko Parku Mistrzejowickiego oraz zielonych terenów, dzięki czemu osiedle posiada duże powierzchnie terenów rekreacyjnych. Nasi mieszkańcy mogą spędzać aktywnie czas na powietrzu, blisko swojego nowego miejsca zamieszkania.

Place zabaw, ogródki lokatorskie, atrakcyjna i rozbudowana infrastruktura osiedlowa. Dziś deweloperka mieszkaniowa to coś więcej niż stawianie budynków?

Myślę, że dzisiejsi deweloperzy chcą dać coś więcej niż puste ściany. To miejsce codziennego życia całej rodziny, gdzie będą mieć wszystko w zasięgu ręki: sklepy, szkoły, przedszkola, parki, miejsca rekreacji oraz ogródki. To ich nowa przestrzeń, z której będą tworzyć się nowe historie życia.

Rozwijacie się nie tylko jako gracz na rynku budownictwa mieszkaniowego, ale także jako biznes wrażliwy społecznie.

W DNA grupy Wawel Service jest pomaganie. Od lata wspieramy akcje charytatywne, gdyż uważamy, że trzeba pomagać potrzebującym - nie tylko biznes i sprzedaż mieszkań jest najważniejsza. Byliśmy jednym z pierwszych, którzy zebrali środki pieniężne wraz z innymi krakowskimi przedsiębiorcami i dostarczyliśmy podstawowe środki higieny dla lekarzy i pielęgniarek do Szpitalu Uniwersyteckiego. Już drugi rok z rzędu zbieramy środki na leczenie dla małej Michaliny Gilarskiej. Przekazaliśmy również upominki świąteczne na wizytę Świętego Mikołaja organizowaną przez Teatr Za Jeden Uśmiech w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Jesteśmy też partnerem, żeńskiej grupy skoczków  i od lat wspieramy centrum Psychoonkologii UNICORN, które zawsze może liczyć na nasze wsparcie. A to wszystko, aby pokazać, że mamy serce bo deweloper to też człowiek.

Zakres tych działań prospołecznych poszerzyła ostatnio akcja pomocy dla krakowskich przedszkoli. Mówiąc krótko: kupując mieszkanie możemy zafundować wsparcie przedszkolakom?

Chcielibyśmy połączyć przyjemne z pożytecznym. Nasza nowa akcja promocyjna jest tego przykładem i zaangażowaliśmy się w pomoc najmłodszym. Jej celem jest przekazanie lamp dezynfekcyjnych do przedszkoli, a to wszystko z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwie dzieci. Za każde 5 sprzedanych mieszkań z inwestycji Piasta Park przekażemy lampy dezynfekujące do pobliskich przedszkoli.

Czy to jest tak, że dziś oczekiwania krakowskiego klienta wykraczają poza zakres usług bezpośrednio związanych z budownictwem? Chce lokować swoje inwestycje w projekty z którymi można się identyfikować?

Jesteśmy 29 lat na rynku i widzimy, jak co roku zmieniają się preferencje i potrzeby naszych klientów. Wymagania rosną z roku na rok, a my staramy się nadążyć i sprostać ich oczekiwaniom. Widzimy też, jak bardzo ważna jest pełna infrastruktura, tereny zielone, rekreacyjne i przede wszystkim miejsca spędzania czasu po pracy. Staramy się też, aby sam proces zakupu przebiegł z miłej i życzliwej atmosferze. Nasi sprzedawcy, w większości, mają długoletnie doświadczenie w sprzedaży, to ludzie z pasją i ogromnym zaangażowaniem. Identyfikują się z naszą marką, dając coś więcej niż zwykły proces zakupu mieszkania.

Pandemia wymusza na różnych biznesach rewolucyjne wręcz zmiany  w codziennym funkcjonowaniu. Także klienci, dla których zakup mieszkania zwykle wiąże się z kredytem, boją się o swoją stabilność finansową. Rolą dewelopera jest dziś poszukiwanie rozwiązań, które pozwalają minimalizować ryzyko?

Tym bardziej to rozumiemy, bo każdy z nas może znaleźć się w takiej sytuacji i utracić pracę w czasach pandemii. Pragniemy zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów i wyjść im naprzeciw. W inwestycji Piasta Park przyszli właściciele mogą otrzymać w ramach kredytu ubezpieczanie od utraty pracy gratis. Mamy nadzieję, że pomoc ta wypłynie pozytywnie na decyzje zakupowe naszych klientów i rozwieje ich obawy.

O Wawelu wszyscy słyszeli jak Polska długa i szeroka. O Wawel Service także robi się głośno - póki co na Śląsku. Jakie są dalsze plany ekspansji firmy, która nasze miasto sławi już w samej nazwie?

Wawel Service to deweloper z tradycją, w przyszłym roku będziemy obchodzić 30-lecie firmy, więc to ogromny sukces! Na ten moment prężnie działamy w Krakowie, a od 2 lat rozwijamy się również w aglomeracji Śląskiej, gdzie powstały dwa wspaniałe osiedla z doskonałą infrastrukturą: Dom przy Filharmonii – prestiżowa inwestycja na ulicy Opolskiej w samym centrum Katowic oraz kontynuacja osiedla na ulicy Bytkowskiej – inwestycja Bytkowska 2.0. Jesteśmy naprawdę dumni, że udało nam się sprzedać 300 mieszkań na tym rynku. Nie zwalniamy tempa i szukamy nowych możliwości na kolejne inwestycje, również w innych miastach Polski.

 

News will be here