Wielka zmiana w Galerii Kazimierz

fot. materiały prasowe

Na przełomie kwietnia i maja na suficie wewnątrz Galerii Kazimierz zostaną zamontowane multimedialne ekrany LED. Wszystko po to, aby dostarczać klientom informację, przekaz reklamowy oraz rozrywkę nie tylko w ciekawej formie wizualnej, ale i unikalnej. Pomysł ten jest ewenementem na skalę europejską i pierwszym tego typu projektem na polskim rynku centrów handlowych.

W ramach pomysłu już za kilkanaście dni właściciele galerii będą mieli do dyspozycji dwa ekrany LED: jeden o powierzchni ponad 39 mkw. i przekątnej 506 cali waży ok. 585 kg., drugi o powierzchni 52,5 mkw., przekątnej 578 cali waży ponad 787 kg. Decyzją inwestora na razie nie zostanie podana wartość inwestycji. Ekrany będą zamontowane na suficie poziomu +1 w okolicach Salonów Empik i Mango – niedaleko strefy wewnętrznego placu zabaw.

– Konsekwentne podnoszenie komfortu spędzania czasu sprawia, że Galeria na nowo stała się atrakcyjną destynacją zakupową oraz doskonałym miejscem odpoczynku – komentuje Anna Duchnowska, prezes polskiego biura Invesco Real Estate, który od początku 2014 jest właścicielem Galerii Kazimierz.

Człowiek jak joystick

Dzięki wykorzystaniu interaktywnego systemu IFloor, ekran pozwala projektować różnego typu animacje z wykorzystaniem czujników ruchu. Dzięki temu osoba znajdująca się w polu widzenia czujników będzie mogła przesunąć pierwszą warstwę tła na ekranie, aby odsłonić kolejną lub za pomocą ruchów dłonią „rozsiewać” drobne elementy graficzne na jednej, dużej grafice.

Dodatkowo instalacja da możliwość uruchomienia gry typu Human Joystick. Rozrywka polega na wykorzystaniu ruchu ludzkiego ciała jako joysticka do kierowania animacjami wyświetlanymi na ekranie. Pozwoli to również na tworzenie interaktywnych kampanii reklamowych.

Jak informuje Łukasz Tomczak, przedstawiciel Galerii Kazimierz, zainteresowanie najnowszą powierzchnią reklamową wykazują dotychczasowi najemcy powierzchni, jednak dyrekcja otrzymuje również zapytania od innych dużych marek przy okazji ogólnopolskich kampanii reklamowych.

Bez obaw o konkurencje

Łukasz Tomczak, chociaż spodziewa się, że podobne rozwiązania będą wprowadzane również w innych krakowskich obiektach handlowych, to ani trochę nie obawia się konkurencji.

– Konkurencja nigdy nie śpi, a rynek nigdy nie stoi w miejscu. Z pewnością tego typu rozwiązania, choć pewnie w istotnie mniejszej skali,  będą wprowadzane także i w innych obiektach. Przewagą Galerii Kazimierz jest jednak innowacyjność w podejściu do tego typu rozwiązań i, co za tym idzie, pierwszeństwo w implementacji najnowocześniejszych rozwiązań. Przestrzeń Galerii wzbogaca się regularnie o technologiczne udogodnienia dla klientów, dzięki czemu obecnie zostawiamy konkurencję w tyle – podsumowuje.

News will be here