Zaangażowanie krakowskich pracowników docenione

Akcja #RatujeBoPracuje Business Centre Club, największej ustawowej organizacji zrzeszającej przedsiębiorców w Polsce, została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Lockdown Content Showcase.

Celem akcji było docenienie pracowników, którzy, pomimo zagrożenia koronawirusem, podejmują swoje codzienne obowiązki. Jak mówią organizatorzy, to właśnie Ci, często anonimowi bohaterowie dzisiejszych czasów to prawdziwa, ludzka tarcza antykryzysowa. W ramach akcji pracownicy firm członkowskich BCC przygotowywali zdjęcia z kartką, na której umieszczony był napis #RatujeBoPracuje. Swoją aktywnością w kampanii pokazywano także za pomocą nakładek na zdjęcia profilowe, zawierających napis #RatujeBoPracuje.

W akcji udział wzięły firmy z całej Polski, ale szczególna aktywnością wykazały się te z Krakowa i Małopolski - ponad 100 przedsiębiorstw i blisko 12 tysięcy pracowników, z branży.

Teraz majowa akcja została doceniona przez prestiżową międzynarodową Branded Content Marketing Association, organizację wyznaczającą standardy branżowe w zakresie najlepszych praktyk w PR i marketingu. #RatujeBoPracuje zdobyła nagrodę w plebiscycie Lockdown Content Showcase, w ramach którego oceniane były najbardziej kreatywne kampanie zrealizowane w czasie wiosennego lockdownu.

W gronie autorów zwycięskich realizacji znalazły się globalne marki handlowe, z zakresu high-tech, czy branży spożywczej. Wszystkie nagrodzone kampanie łączy dostarczona odbiorcom wartość poprzez: rozrywkę, informacje, edukację, użyteczność lub inspirację.