Nowy produkt marki należącej do Friza dostępny od dziś w sklepach

fot. theessa.pl

Norush to nowy produkt, który trafił właśnie do sprzedaży. Za promocję odpowiadać będzie m.in. popularny youtuber Friz.

Nowy produkt to woda witaminowa, która będzie dostępna w trzech smakach: arbuz, mandarynka i jagoda z limonką. Dostępna będzie na początku w sieci Żabka.

– Produkty Norush wyróżniają się na rynku ikonicznym, budzącym pragnienie designem. W komunikacji z konsumentem Norush korzysta z wielu kanałów dotarcia, poprzez marketing zintegrowany (trade, social media, influencerzy, PR, eventy, performance, display) i polifonię komunikatów – mówi Krzysztof Misiałkiewicz, prezes zarządu Essa Co.

– Smak jest jasno wyróżniony na butelce, a etykiety przygotowane są z dbałością o detale. Opisy produktu, również bez ściemy i zadęcia, rezonują z autentycznością charakteru marki i zostały zaprojektowane tak, aby przemawiać do konsumentów ich językiem. Nawet pojemność nie jest przypadkowa i kombinacja cyfr ma swoje unikalne znaczenie, wspierające konsumenta w jego życiu – dodaje. 

Na wodzie się nie skończy

Za wprowadzanie napoju odpowiada nowa spółka Essa Co. Jak wynika z informacji podanych na stronie Ekipa Holding, spółka została powołana w „celu umocnienia pozycji grupy w sektorze FMCG oraz wykorzystywania globalnych trendów i olbrzymiego potencjału brandów wspieranych przez influencerów”.

– Nowa spółka wpisuje się w długoterminową strategię rozwoju Ekipy i kładzie duży nacisk na odpowiedzialność społeczną i zdrowie swoich klientów – zapewniają jej właściciele.

Z zapowiedzi firmy wynika, że spółka będzie wprowadzała na rynek marki i produkty w różnych kategoriach FMCG (dobra szybkozbywalne – od napojów, przez produkty spożywcze do suplementów) we współpracy z innymi influencerami, również spoza grupy kapitałowej przedsiębiorstwa.