BlaBlaCar rezygnuje z opłat serwisowych. Pasażerowie narzekali na komunikację

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

Mija rok od wprowadzenia opłat serwisowych przez platformę BlaBlaCar. Teraz firma zdecydowała się na zmianę sposobu płatności, uznając, że poprzedni pomysł utrudnił komunikację na linii kierowca - pasażer. Nowym rozwiązaniem jest BlaBlaPass, czyli sześciomiesięczne nielimitowane korzystanie z serwisu za złotówkę.

Jeszcze na początku 2016 roku użytkownicy platformy mogli bezpłatnie skorzystać z serwisu. W marcu ubiegłego roku firma wprowadziła opłatę za rezerwacje miejsca, której wysokość jest uzależniona od długości trasy. Wówczas zmiany tłumaczono komfortem kierowcy, który nie musiał juz obawiać się o rezygnację pasażerów na chwilę przed wyjazdem.

Model spowodował utrudnienia”

Po wprowadzeniu opłat zebrane zostały opinie od użytkowników, którzy poinformowali, że znacząco utrudniła się komunikacja z kierowcami przed podróżą. Firma również stwierdziła, że poprzednie rozwiązanie się nie sprawdziło.

– BlaBlaPass to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników. Po wprowadzeniu opłaty serwisowej zebraliśmy opinie członków naszej społeczności i zrozumieliśmy, że wprowadzony model spowodował utrudnienia w komunikacji między pasażerami a kierowcami. BlaBlaPass rozwiązuje tę niedogodność, pozwalając użytkownikom na swobodną komunikację – tłumaczy Katarzyna Walcza, PR manager w BlaBlaCar.

Teraz serwis uruchamia nową ofertę – BlaBlaPass, dzięki której możliwa jest bezpłatna rezerwacja miejsc i kontakt z kierowcami. Sześciomiesięczna nielimitowana usługa ma kosztować złotówkę i można z niej skorzystać do 20 czerwca 2017 roku. Ci, którzy do tej pory nie byli użytkownikami serwisu, mogą zarezerwować pierwszy przejazd bezpłatnie.

BlaBlaCar zrzesza już ponad 40 milionów użytkowników z 22 krajów na całym świecie. Przykładowa trasa Kraków – Rzeszów oferuje obecnie około 780 miejsc.

 

comments powered by Disqus

Najnowsze wiadomości

Wczytaj więcej

Mieszkanie

Biurowce i galerie

Korporacje

Praca

Przedsiębiorczość

Start-up