Lokalny small biznes w krakowskiej Serenadzie!

Wśród 160 najemców krakowskiego Centrum Handlowego Serenada, obok światowych marek goszczą także lokalni przedsiębiorcy. Dla small biznesu zostały ostatnie wolne lokalizacje. Otwarcie galerii już w październiku.

Współpraca z dobrze przygotowanymi, miejscowymi partnerami, to od lat wielki kapitał inwestora, spółki Mayland Real Estate. Ma już doświadczenie w podobnych przedsięwzięciach m.in. w centrach handlowych Jantar w Słupsku i Riviera w Gdyni. Właśnie z myślą o lokalnym biznesie Mayland organizował w Krakowie warsztaty i indywidualne spotkania z ekspertami. W ich efekcie w ofercie CH Serenada znalazły się dobrze znane krakowskim smakoszom przysmaki z Good Lood czy Przystanku Pierogarnia. Modowe zestawy prezentować będzie natomiast m.in. Maravilla, Whisper i Torebkowy Szał, znany ze sprzedaży w sklepie internetowym.

Lokalne przedsiębiorstwa wyrastają w centrach handlowych na liczących się najemców. — Współpracą jest zainteresowany zarówno small biznes jak i my, inwestor. Centrum handlowe to przecież miejsce nie tylko dla wielkopowierzchniowych sklepów światowych marek i znanych firm sieciowych, ale także dla znanych na lokalnym rynku przedsiębiorców. Dla Serenady pozyskanie partnerów, którzy najlepiej rozumieją potrzeby lokalnego klienta to sposób na uatrakcyjnienie oferty handlowej. Korzyścią dla lokalnych najemców jest profesjonalizacja ich strategii biznesowej. Mogą skupić się na podstawowej działalności. Cała reszta, tj. generowanie satysfakcjonującej liczby klientów, reklama i promocja oraz bezstresowe usługi związane z eksploatacją lokalu, jest po naszej stronie mówi Grzegorz Latała dyrektor ds. komercjalizacji, członek zarządu Mayland Real Estate.

Na trzech poziomach CH Serenada klienci będą mogli skorzystać z bogatej oferty. Wśród najemców są m.in. Grupy LPP i Inditex oraz Van Graaf, H&M i Pierre Cardin. Będą także salony obuwnicze CCC i Deichmann, dziecięcy Smyk, sportowy 4F, a także Sephora, Rossmann, Super-Pharm i Hebe. W strefie gastronomicznej nie zabraknie restauracji – m.in. Companeros, Grand Kebab, Staropolskie Jadło i Olimp - oraz kawiarni: Starbucks i Costa Coffee. Operatorem spożywczym będą delikatesy Piotr i Paweł.

Finalizująca właśnie komercjalizację galeria (pow. 42 000 mkw.) powstaje na granicy dużych osiedli mieszkaniowych w północnej części miasta, niedaleko Prądnika Czerwonego, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Krokus z hipermarketem Auchan o powierzchni 18 000 mkw., marketu budowlanego OBI z powierzchnią 12 000 mkw. oraz kompleksu rozrywkowego w postaci największego w Krakowie 12-salowego Multikina i największego w Polsce krytego aquaparku. Według ekspertów, strefa oddziaływania tej lokalizacji przekracza milion klientów.

Mayland Real Estate jest wiodącym deweloperem dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni.