Znany w Krakowie deweloper zaprezentował niezwykły projekt w stolicy Polski. To pierwsza tego typu inwestycja w Europie, która ma odpowiedzieć na najbardziej wyszukane potrzeby najbardziej wymagających mieszkańców.
Noho One powstaje na terenie dawnych Zakładów Farmaceutycznych Polfa, na skrzyżowaniu ulic Prostej i Karolkowej. Jak zaznacza deweloper, „to precyzyjnie, profesjonalnie i kompleksowo przemyślana koncepcja pierwszej luksusowej inwestycji w Warszawie, w standardzie niespotykanym dotąd w Europie”.
Na terenie inwestycji z zielonymi dachami i tarasami, znajdzie się ponad 1,5 tys. mkw. strefy lifestyle dla mieszkańców, zróżnicowana przestrzeń restauracyjno-gastronomiczna oraz usługowa, prywatny park i ogrody, wewnętrzne dziedzińce, przestrzenie rekreacyjne oraz wybiegi dla psów.
– Jest to pierwsza inwestycja, która w pełni ilustruje naszą wizję miasta przyszłości sprzyjającemu życiu w najwyższym komforcie. Tworzymy projekty w standardzie nieobecnym dotąd w Polsce, kompleksowo redefiniujemy luksus, stawiając na bezkompromisową jakość, innowacyjne rozwiązania i pełne wykorzystanie potencjału najbardziej poszukiwanych lokalizacji – mówi Rafał Kula, prezes i współzałożyciel Noho Investment.
Bez kompromisów
Nazwa projektu, czyli „Jedynka” sygnalizuje, że Noho nie uznaje żadnych kompromisów. Drugim znacznie jest również „początek nowej ery budownictwa mieszkaniowego premium oraz najwyższą jakość”.
– To zwiastun pionierskiego procesu, którego celem jest zbudowanie kompleksowej wizji miasta przyszłości oraz dążenie do idealnej harmonii między przestrzenią, urbanistyką i komfortem życia. Grecki symbol boskiej proporcji jest elementem logotypu Noho One, aby zaakcentować idealną symetrię życia w standardzie Noho – podkreśla inwestor.
Za projekt i masterplan inwestycji odpowiada warszawska pracownia BBGK Architekci. Projekt typu mixed-use, składający się z ośmiu budynków został zaprojektowany bazując na koncepcji High Ring, według której Noho One pełni rolę spoiwa, harmonijnie łącząc tkankę miejską wokół ronda Daszyńskiego w jedną całość. Pierwsze trzy budynki oferują łącznie 280 apartamentów, w metrażach od 43 mkw. po penthousy o powierzchni ponad 400 mkw., których wysokość zaczyna się od 3 metrów.
Apartamenty znajdujące się na piętrach 1-5 są oferowane w pełnym wykończeniu, natomiast penthousy na piętrach 6-8 oferowane są w standardzie deweloperskim. Średnia cena za metr kwadratowy wykończonego apartamentu to 50 tys. zł.
Kluczowym wyróżnikiem inwestycji, tak jak każdej inwestycji spółki, jest autorska koncepcja Strefy Lifestyle, realizowana zgodnie z filozofią Noho Premium Lifestyle. Jest to przestrzeń zróżnicowana pod kątem funkcji – rodzinnych, towarzyskich, biznesowych. Pozwala ona mieszkańcom na budowanie relacji międzyludzkich, tworzenie społeczności, dbanie o aktywność fizyczną, psychiczną, a także spędzanie wartościowego czasu z bliskimi czy rozwijanie swoich pasji.
Na ponad 1,5 tys. mkw. znajdą się: najnowocześniejsze siłownie ze strefami wolnych ciężarów, cardio i sprzętem światowej marki Technogym; sale do pilatesu, jogi (z profesjonalnym wyposażeniem Alo Yoga); pokoje klubowe połączone z postarzalnią win oraz strefą cygar; biblioteka; sale konferencyjne; coworkingi; sale zabaw dla dzieci; SPA ze strefami saun, masaży, prysznicami wrażeń oraz hammam; sale kinowe, symulator do gry w golfa, symulator jazdy samochodem wyścigowym; pokój muzyczny ze studiem do podcastów; pokoje gier; pokój majsterkowicza; myjnia dla psów oraz autorskie Car Spa.
Ta część inwestycji będzie dostępna dla mieszkańców przez całą dobę, aby każdy – niezależnie od trybu życia – mógł znaleźć odpowiednią formę spędzania czasu. Aranżacja strefy bazuje na najwyższej jakości materiałach, takich jak włoski kamień, fornir i stal, co nadaje wnętrzom współczesnego, a zarazem ciepłego charakteru.
Podniebne wille i zieleń
Za projekt odpowiada uznana na całym świecie pracownia architektoniczna Yodezeen. Projekt architektoniczny Noho One czerpie inspiracje z najlepszych i najbardziej pożądanych dzielnic Paryża, gdzie partery tętnią życiem miasta, ponad nimi znajdują się kamienice, a ponad gzymsami rozpościerają się luksusowe kondygnacje z tarasami i wykuszami. W Noho One ten efekt przełożył się na stworzenie unikalnych „podniebnych willi” znajdujących się na ostatnich piętrach, które dzięki rozległym zielonym tarasom zapewniają prywatność i niecodzienne widoki.
– Współczesne rozumienie luksusu zmienia się z krzykliwego przepychu w kierunku wyrafinowanego spokoju i elegancji – stworzenie takiego miejsca wymagało wielu miesięcy prac koncepcyjnych, dbałości o szczegóły i przemyślanego zestawienia materiałów.” – mówi Wojciech Kotecki, współzałożyciel i wspólnik pracowni BBGK Architekci.
Priorytetem w Noho One jest także zieleń – wszechobecna w projekcie. Wejście główne zdobią kilkumetrowe drzewa, które zostały starannie dobrane i sezonowane przez kilka lat dla tej konkretnej inwestycji. Bogata roślinność na parterach i tarasach, prywatny ogród wyłącznie dla mieszkańców, zielone ogólnodostępne skwery, place zabaw dla dzieci i wybiegi dla psów tworzą prawdziwą oazę natury i spokoju w środku miasta.
Partery komercyjne będą tętnić życiem. W celu spełnienia wszystkich potrzeb klientów i zapewnienia kontroli nad funkcjami wpisującymi się charakter miejsca, Noho nie sprzedaje lokali usługowych, a jedynie je wynajmuje. Partnerami inwestycji będą najlepsze restauracje, przestrzenie typu “concept store”, wybrane marki gastronomiczne. Całość uzupełni bogata oferta usługowa, obejmująca m.in. salony Day Spa i wellness, przedszkole, sklepy z jakościową żywnością bio, kwiaciarnie, apteki, drogerie.
W celu zapewnienia najwyżej jakości usług za codzienne funkcjonowanie całego kompleksu odpowiedzialna będzie spółka Noho Management, wyspecjalizowana w obsłudze nieruchomości premium. Pierwszy etap Noho One zostanie ukończony w drugiej połowie 2027 roku.