Malezyjska sieć wkroczyła do Polski. W Krakowie otworzyła drugi sklep [ZDJĘCIA]

29 listopada w Galerii Bronowice pierwsi klienci mogli zrobić zakupy w sieci dyskontów MR.DIY, która jest obecna w 13 krajach na świecie i trzech w Europie. O polskiego klienta ma konkurować ze sklepami Action czy Pepco.

Na początek zagraniczny dyskont zaplanował swoją obecność w trzech polskich miastach, a Kraków jest zdecydowanie największym z nich. Jako pierwsi zakupy w nowym sklepie mogli zrobić mieszkańcy Zabrza, w najbliższym czasie planowane jest z kolei otwarcie sklepu w Piotrkowie Trybunalskim.

Dlaczego Kraków i Galeria Bronowice? Przedstawiciele malezyjskiej sieci podkreślają, że to centrum handlowe, z którego korzystają dziennie tysiące klientów, którzy potrzebują całej gamy rzeczy na co dzień niezbędnych w domu. Można tam znaleźć niemal wszystko – od środków czystości, przez ozdoby (także sezonowe), wyposażenie kuchni, artykuły biurowe, zabawki i gry, na rzeczach do majsterkowania kończąc. Na 486 mkw. powierzchni znajdują się produkty z dziesięciu kategorii.

– Małopolska to dla nas kolejny ważny punkt na mapie rozwoju marki MR.DIY w kraju i wybór tej lokalizacji nie jest przypadkowy. Jesteśmy przekonani, że proponowana przez nas różnorodność konkurencyjnego cenowo asortymentu spotka się tu z dużym zainteresowaniem – mówi Magdalena Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w polskiej spółce MR.DIY.

Trzeci kraj w Europie

Sieć handlowa MR.DIY działa od 2005 roku, ale rozpoczynała skromnie – od tradycyjnego sklepu z narzędziami. Dziś posiada ponad 4000 sklepów na świecie i jest obecna w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w Turcji i Hiszpanii. Polska jest 13. krajem na świecie i trzecim w Europie.

MR.DIY obieuje „zawsze niskie ceny”. Nie zobaczymy tam kwot, takich jak jak 5,99 czy 87,99 zł. Końcówki zawsze są dziesiąta częścią złotego.