Przetasowania w Bonarce. Nowe marki, nowe sklepy

fot. materiały prasowe

Przebudowa centrum handlowego jest na finiszu. W związku z tym część najemców decyduje się przenieść swoje sklepy, a inni otwierają nowe. Niedawno w Bonarce zadebiutowały dwie nowe marki.

– Centrum Handlowe Bonarka wciąż się zmienia, a jego modernizacja przyciąga nowe marki, poszukujące nowoczesnego i funkcjonalnego obiektu cieszącego się dobrą opinią wśród klientów. Zmiany jakie zachodzą w Bonarce pozytywnie działają również na naszych dotychczasowych partnerów, którzy decydują się na remodeling swoich salonów. Inwestycje w nowe formaty i powierzchnie pokazują, że Bonarka jest atrakcyjnym miejscem do prowadzenia biznesu w Krakowie i Małopolsce – mówi Łukasz Lorencki, Asset Manager NEPI Rockcastle.

W centrum otworzyły się dwie nowe marki: Zara Home, grupy Inditex. Klienci mogą skorzystać z nowoczesnego konceptu zakupowego z możliwością odbioru zamówień internetowych za pomocą ekranu dotykowego. Wcześniej swój salon otworzyła polska firma odzieżowa Tatuum.

Zmiany

Po remodelingu zostały otwarte również inne sklepy: Wólczanka, C&A i House, kończą się prace modernizacyjne w sklepie Medicine.

Do Bonarki wróciła Ziaja, a Samsungm który był obecny na tzw. wyspie handlowej, teraz otworzył swój stacjonarny salon. Sklep Nanu-Nana oferujący szeroki wybór prezentów i oryginalnych podarunków zmienił lokalizację –  przeprowadził się do większego lokalu niedaleko salonu Primark.