Spotify dla ubrań. Jak pozyskać 1 000 000 zł na rozwój firmy w wieku 20 lat? [Podcast]

fot. Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl

Znów stajecie przed szafą i zastanawiacie się, co na siebie włożyć? Aplikacja getdressed rozwiąże ten dylemat za was. Czy to znaczy, że wkrótce wszyscy będziemy się ubierać według tego samego schematu? Skąd sztuczna inteligencja wie, co do nas pasuje?

Na powyższe pytania, jak i szereg innych odpowiada Agnieszka Pałka, współzałożycielka oraz prezeska start-upu getdressed, aplikacji, którą sami twórcy określają jako „Spotify dla ubrań”.

– My w ogóle nie wywodzimy się ze świata mody, ona nas nie fascynuje jako taka. Nie pasjonuje nas najnowsze wydanie Vogue. Nas zachwyca to, jak ludzie odbierają modę i jak w tym świecie funkcjonują, z jakimi problemami też się borykają i jak je rozwiązują – mówi Agnieszka Pałka.

Rozmawiamy o algorytmie profilowania – czy getdressed nas podsłuchuje? Czy to koniec zawodu stylisty? Po co się zakłada taki start-up i jak pozyskać 1 000 000 zł z Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości w wieku 20 lat? Jaka część z tego miliona idzie na opodatkowanie?

Poza tym Agnieszka zdradza nam takie ciekawostki, jak na przykład to, że kobiety spędzają średnio 12 miesięcy z życia na dobieraniu ubrań. Średnia dla człowieka wynosi 17 minut dziennie.

Szefową getdressed pytamy również o pracę w Google i przyszłość generacji Z.

Zapraszamy do rozmowy na platformach podcastowych (Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Anchor).