Wyższy standard obsługi i innowacyjna przestrzeń – Alior Bank otwiera kolejny nowoczesny oddział w Krakowie

Alior Bank sukcesywnie modernizuje swoje oddziały i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. 12 października br. w Krakowie została otwarta kolejna digitalowa placówka banku. Zmodernizowana przestrzeń, znajdująca się przy ul. Kalwaryjskiej 35a, zaskakuje klientów wygodą, nowoczesnym wystrojem oraz rozwiązaniami ekologicznymi, a także zapewnia im jeszcze wyższy standard obsługi.

Placówka w nowej formule sprawia przyjazne i przytulne wrażenie, a jednocześnie kojarzy się z profesjonalizmem i budzącym zaufanie światem finansów. Dzięki innowacyjnemu zagospodarowaniu przestrzeni projekt całkowicie zmienia sposób kontaktu klienta z bankiem. Oddziały stają się łącznikiem pomiędzy światem online i offline oraz służą budowaniu relacji z klientami i poznawaniu ich potrzeb. W ten sposób Alior Bank chce być partnerem dla każdego, komu zależy na komfortowej i sprawnej obsłudze.

– Oddziały stacjonarne to nadal istotny element Alior Banku, choć w ostatnich latach nieco zmieniła się ich rola. Dlatego też nieustannie inwestujemy w ich rozwój. Zależy nam, żeby były one nie tylko nowoczesne, wygodne i przyjazne, ale odpowiadały na wszystkie oczekiwania klientów. Jesteśmy przekonani, że wszystkie osoby, które trafią do krakowskiej placówki, doskonale odnajdą się w nowej przestrzeni i niezależnie od tego, w jakim są wieku i z jaką sprawą do nas przychodzą, otrzymają pełne wsparcie pracowników banku – mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży dla klienta indywidualnego Alior Banku.

Nowocześnie zmodernizowana przestrzeń

Oddział Alior Banku w Krakowie został podzielony na trzy główne strefy, z których każda pełni odmienną rolę. Pierwsza, czyli strefa obsługi, obejmuje m.in. przestrzeń powitalną, gdzie na klientów czeka kawa i herbata z upraw ekologicznych oraz filtrowana woda. Następnie mogą oni przejść do wydzielonych stanowisk obsługowych, które dają poczucie komfortu oraz zapewniają dyskrecję.

Z kolei w strefie digital klienci wypróbują bankowość internetową i aplikację mobilną Alior Banku. 
Tu wsparcia udzieli im bankier, który nie tylko pomoże zalogować się do urządzeń, ale również przedstawi możliwości wspomnianych systemów.

Z myślą o komforcie klientów, wydzielona została także strefa spotkań, zaprojektowana do rozmów sam na sam z bankierem. Wyciszone akustycznie pomieszczenia sprzyjają spotkaniom, które wymagają szczególnej prywatności. Szklane ściany gabinetów są natomiast przesłonięte grafiką uniemożliwiającą identyfikację przebywających w nich osób.

Oddział w zgodzie z naturą

Alior Bank stawia na efektywne oraz przyjazne dla społeczeństwa oraz środowiska procesy i wdrożenia. Z tego względu w oddziale zostały wykorzystane materiały i produkty od lokalnych dostawców, a duża część z nich została pozyskana z recyklingu. Przykładem są blaty wyprodukowane z przetworzonych kubków po jogurtach, a także tapicerki i sufity z materiału po recyklingu butelek PET. Część wyposażenia została wytworzona z drewna z roślin szybkorosnących.

Co więcej, placówka została zaprojektowana tak, aby ograniczać zużycie zasobów, poczynając od redukcji drukowanych dokumentów po oświetlenie. Zamontowane w przestrzeni światła LED dopasowują natężenie światła do pory dnia. W oddziale można napić się filtrowanej kranówki – zarówno gazowanej, jak i niegazowanej, a akcesoria do serwowania napojów są w 100 proc. biodegradowalne.

Jedno miejsce, wiele możliwości

W oddziale Alior Banku w Krakowie oprócz kwestii związanych z finansami osobistymi, domowymi oraz firmowymi, klienci mogą uzyskać również wsparcie w przypadku coraz bardziej popularnych usług pozabankowych. Dotyczy to na przykład złożenia wniosków w ramach programów – Rodzina 500+ oraz „Czyste powietrze”, który umożliwia klientom skorzystanie z dwóch kredytów – gotówkowego i ratalnego na wymianę starych pieców i montaż instalacji fotowoltaicznych. Wizyta w Alior Banku to także okazja do zapoznania się z nowoczesną ofertą odpowiadającą na potrzeby i najważniejsze wyzwania dla klientów. Wśród produktów znajduje się chociażby „Pożyczka Stabilna” z gwarancją stałej raty, nawet w przypadku zmian poziomu stóp procentowychczy usługi Alerty BIK, która ostrzega klientów przed próbami wyłudzenia ich danych.

Osoby, które odwiedzą oddział będą miały także szansę zaznajomić się z możliwościami, jakie daje bankowość elektroniczna. – Chcemy pomagać klientom dostosowywać się do zmian, jakie zachodzą w bankowości, tj. towarzyszyć im w podróży ze świata offline do online. Nie mam wątpliwości, że nowy format, poza bardziej komfortowymi warunkami pracy, pozwoli na jeszcze wyższy poziom aktywizacji klientów poprzez ich edukację w strefie digital – mówi Mirosław Kowalski, dyrektor oddziału Alior Banku w Krakowie.

Oddział Alior Banku przy ul. Kalwaryjskiej 35a w Krakowie dostępny jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

Alior Bank sukcesywnie modernizuje swoje oddziały i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. Plan zakłada, że do końca 2022 roku zostanie otwartych 110 takich placówek w całym kraju.